Don't stop believin' Hold on to the feelin'

jaja, jag ska skriva lite då! Vad händer? Jo, jag har precis hävt i mig en massa makrill och stuvade makaroner tillsammans med päronen. Mamma gjorde en snabb middag idag, men jag klagar inte. Har även gjort ett snabbt gympass idag och det var ett tag sen sist. Säkert en vecka sen förra gången tror jag. Illa av mig.
Jag fick hjälpa far med korna efter träningen. Har väldigt fina detaljer att berätta men kanske ska bespara de kännsliga läsarna. Mitt jobb var iallfall att hålla huvudet på plats så inte kossan sparkades medans en veterinär ( varför kan det inte komma en snygg veterinär någon gång föresten? ) tog på sig långa gummihandskar och skulle "känna" om de hade någon kalv på gång. haha, freeeeesh! :D

Har planer på att läsa sista Harry Potter boken på engelska igen så man är lite uppvärmd inför engelskakursen, om jag nu ska läsa den. Det är den primära planen än så länge.

Annars är jag riktigt ledsen att småkronorna åkte ur JVM! Det är det bästa som finns att se dom spela, speciellt iår när vi hade ett så duktigt lag med massa talanger. Men det var väll inte vår tur att vinna nu heller I guess.
Nu får man blicka fram mot OS när vi äntligen kan ställa upp med det bästa laget Sverige har. Vi måste ju försvara vårt OS-guld!

Nu ska jag se om Entourage har tankat klart på Simons datorn. So long!



Ett riktigt bra nyår hade vi också!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0