3-1

Vinst med 3-1 mot Gripenberg alltså! En svinkall kväll på en snorhal konstgräsplan spelade vi igår får första träningsmatch ute. Det syntes att alla var ganska ovana vid de stora ytorna men vi jobbade in oss i matchen och vann ganska övertygande. Skönt med en bra start! Så nu är fotbollsuget på topp!

Idag bär det av mot Jönköping och förmodligen stannar jag där hela veckan. Det är så dyrt att pendla och skönt att komma bort lite så man längtar hem till helgen. Det sura är att jag vill träna fotboll en massa nu men får väl vänta lite med det då. Det är lite otäckt att tentan närmar sig med stormsteg, känns inte som jag lärt mig nåt speciellt. Så det ska bli intressant att se hur det går.

Jag är lite sugen på att se Aladdin innan jag åker. Disneyfilmer är underskattade!
Nu blir det packa lite och kolla om det är några läxor som ska göras.

hejhejhej


Truppen inför matchen mot Gripenberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0