blogg blogg

Gääsp! Sjukt trött är jag idag, jag som gör så lite. Nej det tycker jag faktiskt inte att jag gör. Är faktiskt äntligen klar med bokanalysen som jag typ fick göra om. Tur man har klasskompisar som kan tipsa och visa en i rätt riktning.
Nu är den helbra iallafall.
Helg är det också, en lugn kväll kommer det bli. Förmodligen krypa ner i biorummet igen.
Imorgon blir det tydligen Jönköping med grabbarna och kanske bio, verkar som det bara är jag som är sugen bio. Fårä väl tjata lite så löser det sig. Vem vill inte se Alice i underlandet lixom?

Träningsmatch på söndag kväll i Tranås, det kommer nog bli en pers. Första gången på stor plan och på konstgärs dessutom. Väldigt låg medelålder dessutom, tror jag var tredje äldst efter Sven och Martin. Men det blir nog roligt också. Kommer springa slut mig efter 5 minuter men så är det alltid först matchen.

Har vart skönt med en rätt lugn vecka. Visserligen en hel del att göra hemma men det kan jag leva med. Ser riktigt bra ut med biologin som jag har kommit en bit på redan. Även kollat på lite reservplaner ifall man inte kommer in på sjukgymnast i höst. Nästan så reservplanen är mer lockand, haha! Men vi får se.

Snart ska min moster åka till Memphis i USA. Där ska hon köpa ett par snygga converse till mig, rooligt tycker jag.
Det var väl allt för den här gången.


min reservplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0