En vecka med mycket träning väntar..

Ja det gör verkligen det, ska vara hemma så mycket det går så jag kan träna inför matchen i helgen. Om man nu blir uttagen, det börjar bli lite konkurans om platserna. Men då får man höja sig helt enkelt.
Nu har jag tagit mig en micro paus ifrån plugget, börjar inse hur mycket det är att lära sig innan det är Tenta om bara två veckor. Men det är väl så det är för alla har jag märkt.

Jag har ringt CSN och fixat mitt studiestöd så nu kommer jag få en fin klumpsumma för den tiden jag gått obetald. Dom är allt bra lustiga för senast jag ringde sa dom att jag skulle vänta på beslut och få svar efter 2 veckor. Inget svar kom och efter ett samtal fixade telefonisten så jag får pengarna pm två dagar. Så enkelt va det. Suck...

Igår var det filmkväll i källaren. Många kända ansikten dök upp, Erik, Sebban, Becca, Calle och Elin. Först såg vi The hurt locket men eftersom halva styrkan skulle upp tidigt blev det bara jag,Calle och Elin som kollade på The skeleton Key. Älskar slutet på den, den filmen kan man inte lista ut. BRA BRA.

Nu ska jag återgå till arbetet.

Hittade lite bilder på mobilen också som kommer här nedanför.



Tror det här är på en fest hos Hence och jag lånade Calles coola glasögon, nästan värt att få dålig syn om man får ha sånna brillor!



En dag när vi var ute och jagade, fick dock inte skjuta dom här.




Inför Nyårsfirande i Beccas lägenhet, Kavajen användes tyvärr inget. Den är grymt snygg!




Här är Hampus, min kusin Fridas son. Han kom och hälsade på mig i Huskvarna, han såg väldigt rädd ut för mig.



HAHA, Hences bil som nästan var helt täckt av snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0