Huskvarna solen

Då sitter man själv här i det lilla radhuset. Solen lyser och musiken strömmar ur min laptop. Har läst några sidor ur boken som ska vara klar till på fredag och även svarat på en fråga ur biologin. Men allt jag vill göra är att snöra på mig mina orange skor, gå ner till fotbollsplanen och skjuta några bollar i målet. Det är sista gången jag glömmer dom kan jag säga.

Ikvälll blir det bio, Alice i underlandet med Viktor. Den lär ju vara grymmare än grymmast! Kul att det händer nåt när man är här hela veckan. Alla andra man vill hitta på nåt med verkar ha annat för sig. Trist men så är det ibland.
Har inte riktigt bestämt mig om det blir vila eller gym idag. Vore nice att gå och pumpa lite men jag har inte riktigt tänkt ut hur det blir med maten.hmm. i-landsproblem!

Nu ska jag återgå till min bok. Den förra boken jag fick stressläsa förstod man iallafall, den här boken är ju helt cp lustig. Hänger knappt med alls.

laterz


snart kanske vintern är slut på riktigt?

Kommentarer
Postat av: sis.

halsa mitt rum fran mig ar du snall :) hoppas du hanger mer i Huskvarna efter 8e maj. kom igeeeen. jag vet att du vill.

2010-03-11 @ 03:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0