tomt hus i Huskvarna

Inte lika fint väder idag. Men ändå en bra dag, känner att jag ligger rätt bra till med boken. Fast det är ju visserligen en massa andra saker som ska göras. Men först blir det gymmet så man har det gjort.

Såg som sagt Alice i underlandet igår och vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Bra och lite avarage. Kan inte sätta fingret på den. Men gillade tvisten.

Annars så skulle jag säga att jag saknat ett piano att spela lite på. Hade vart skönt att tänka på nåt annat.
Men imorgon är det sista skoldagen och sen blir det helg helg helg. Näst vecka ska jag satsa mycket på fotbollsträningen eftersom det är match den kommande helgen. Sugen på mer match!


Golf är sommarkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0