Guess who?

Mina damer och herrar, jag är tillbaka!
Har lidit av rastlöshet den här veckan och har blivit mer sugen på att återuppta bloggandet.
Kan ju inte säga att det händer supermycket i mitt liv för tillfället men kan ju vara ett smidigt sätt för
de jag inte träffar så ofta att bli uppdaterade och jag får lite utlopp för min kreativa sida.
en win-win situation!

En helt vanlig söndag i Österbymo, Fotboll på tvn med någon eller några av grabbarna i kompisgänget.
Idag var det Erik som tittade förbi. Jag åkte hem en sväng till päronen där det bjöds på mat så Erik fick titta själv och när jag kom tillbaka låg han och sov som törnrosa!  Ja, matchen var ett sömnpiller!





Annars så har jag testat en Wii Balance board, har mätt mitt BMI ( låg på idealvikt givetvis ) och testade lite övningar. Var nog inte min kopp te, men kul att ha provat.



Det ska bli nice att få bloggen pimpad snart, en liten nytändning. Becca ska hjälpa till att snygga till den, Gracias!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0