Vem ringde 112?

Idag var nog den lättaste måndagen på mycket länge! Tiden bara flög iväg och vips sitter jag här och skriver lite (18.49). Har hunnit med ett stabilt gympass, ätit en massa spagetti och köttfärsås och diskat lite. Eller nä, jag har inte alls diskat...



Här är anldeningen till att dagen gått så fort. Har haft lite specialbygge och vi lär inte bli klara imorgon heller, en tavelhylla kallas det. En sidodörr, en extra mellanvägg och lite annat smått och gott. Riktigt roligt att jobba när man får tänka och klura lite, så idag har jag vart en liten solstråle på jobbet. Jag har tur som får jobba med Johan hela dagarna också, härligt med positiva människor!

Nu ska jag spela lite tv-spel. Har börjat om på Zelda Twilight princess, får se hur mycket jag hinner med innan det blir filmtajm. Calle och jag började på Due Date igår men såg aldrig klart på grund av olika omständigheter men ikväll smäller det!





Ciao!

Kommentarer
Postat av: mario

massa spaghetti och köttfärssås. bra jobbat!

2011-02-21 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0