Jag trivs bäst i öppna landskap...eller?

Spontanutgång är utan tvekan det bästa man kan göra en lördagkväll. Satt själv hemma och spelade hög musik och jag ville bara bort härifrån och göra nåt kul men givetvis är alla upptagna eller borta på annat. Så av någon anledning åkte jag och Danne till Eksö stadshotell, Björn Rosentröm spelade så det var ju garanterat att det skulle komma mycket folk. Ger inte ett rött öre för honom men roligare än att sitta hemma.
Kvällen blev kort och gott mycket rolig, knöt nya kontakter och träffade gamla bekanta! 5 av 5 toasters!
Det ska tilläggas att jag var nykter och körde bil, det var skit kul ändå.

Idag ska det lagas matlådor så det står härliga till. Tror det blir tacopaj, var ganska längesen jag gjorde det nu.
Annars blir det lugnt, en film eller två kanske. Den som lever får se!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0